ÉszKöz
Advertisement

Ezen az oldalon megpróbáljuk összegyűjteni és besorolni a magyarországi élő játékokat. Arra kérünk minden szervezőt, hogy legalább néhány mondatba írjon játékáról ezen az oldalon, hogy az érdeklődők könnyen eligazodhassanak.

Fantasy játékok[]

Sindeon szerepjáték tábor[]

2000 óta minden év augusztus első két hetében Köveskálon megrendezett szerepjáték tábor, 8-18 éves korig. Alapja a Gyűrűk Ura világa, egyedi harcrendszerrel, ahol a fizikai előnyöket gyűrűk jelképezik. Rengeteg, egyedileg készített (fa) fegyver, páncélok, ruhák, jelmezek, melyeket a szervezők biztosítanak. Két hét folyamatos játék, melyben Sindeon királyságának és az Alsó-Birodalomnak leszel része. További részletek a honlapunkon, vagy érdeklődj Baracsi Gábornál +36-30-655-4933 vagy a tabor@sindeon.hu email címen keresztül.

A Legenda folytatódik - Új Vér[]

Klasszikus kivitelű, harcközpontú élő szerepjáték. A Legenda eredetileg 2001-2003 között három alkalommal került megrendezésre, majd leálltak a szervezéssel. Az Új Vér a régi játék stílusának megtartásával, módosított és egyszerűsített rendszerben, nagyobb biztonsági fok mellett próbálja meg visszahozni a régi játék hangulatát, játékmenetét. A játék kiegészül online fórumos előjátékkal, amelyen a jelentkező játékosok oszthatják fel egymás közt a szerepeket és készülhetnek fel a hosszú hétvégés programra.

Cell Live[]

Celldömölk határában évente megrendezett low fantasy/hard fantasy játék, a kifejezetten ehhez a játékhoz alkotott Demgard világán. A játék félmeghívásos, szigorú követelményrendszerrel a felszerelésre, harci stílusra és hiteles szerepjátszásra, ugyanakkor a szabályrendszer gyors, pörgős, és megengedő, szinte zéró közvetlen harci mágiával, viszont nagy hangsúllyal a résztvevők közti kölcsönös bizalmon. - 2011 nyarától a sorozat sorban hatodik epizódjától kezdve a játék a Demgardi Krónikák címmel fut tovább.

Fireball Live[]

A játékosok és a történet folytatólagossága által alakított háttérvilágban játszódó, 50-70 résztvevős high-fantasy szerepjáték. Játékunkon egyaránt fontos a harc, az intrika, a nyomozás, de a legfontosabb a jó szerepjáték! Az élő játékok közt Fórum-játék formájában folytatódik a történet. Helyszíni regisztráció nincs, e-mailben elküldött előtörténettel lehet jelentkezni a játékra. További információk a honlapunkon megtalálhatók.

Foedus Viatorum[]

Kis csapatunk 2006 tavaszának végén vette fel, s rendezi ezen a néven, egyedi szabályrendszerű, M.A.G.U.S. világán alapuló élő játékait. Egyedisége abban rejlik, hogy a nagy többséggel ellentétben nem "valós harcot" alkalmaz, hanem az asztali játékokról megszokott kockadobásos módszer egyszerűsített változatát. (kockákat kő-papír-ollóval helyetesítjük.

http://foedus.hu

Intriopolis L.A.R.P.[]

A debreceni Kapu Távoli Világokra Egyesület által szervezett, évente háromszor megrendezésre kerülő, Fantasy-story-k és a mesék-mítoszok kliséire épülő, élőjáték sorozat. minden változik az ITP háztáji workshopja a Krea-túra2010 játékon tesztelünk és 2011.ben jön az új kezdet InTrioPolis LARP "Fondorlat a céhek között"-c. játékára ahol nagyobb szerepet kap az életmód megjejenítés, a gazdaság, de a kincsvadászok és a harcos kedvüek is jól érezhetik magukat ezen a 62 órásra tervezett Out nélküli játékon. Ahol új ezközöket vetünk be az intrikák életben tartására!

Krulada Live[]

Egy horror alapokra épülő fantasy világ, ahol a játékosok 4 "faj" közül választhatnak: Ember, Vámpír, Vérfarkas és Lidérc.

Lumina Cornu Live és RPG Tábor[]

LUMINA LIVE

Eljött a 2008-as Lumina Live, amire már másfél éve készülődünk. Rengeteg gondolatból, véleményből, ellentétből, ötletből, élményből táplálkoztunk, hogy a idén mi is a lehető legjobban szórakoztassuk mindazokat, akik megtisztelnek minket a látogatásukkal. Egy biztos, hogy ez a live más lesz, mint az eddig általunk szervezettek. Nem csak volumenében szeretnénk felülmúlni magunkat, de mindenképpen a minőségi fejlődésre törekedtünk! A vendégszeretetre és a hangulatra továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk, de aki már járt nálunk, az tudhatja, hogy ez az egyik alapelvünk! Fontos hogy csak a jól szervezett közösségben hiszünk, így mi is arra törekszünk, hogy mindenki tudja a helyét a gépezetben és lehetőleg a kitűzött feladatára összpontosítson!

Mi is változik?

Sok minden! Elsősorban jelentősen egyszerűsödik a Lumina Live 2008 szabályrendszere és mágiarendszere, melyet biztonsági okokból csak március elején teszünk közzé! Külön tábori szabályrendszerrel, vagy is házirenddel készülünk, hogy, aki csak pihenni érkezik hozzánk az is megtalálja a számítását. Ízelítő a tábori programokból hölgyeknek és uraknak egyaránt: íjászat, asztali szerepjátékok, kártyajátékok, gyöngyfűzés kicsit másképp, festés, boszorkánykonyha, internetezési lehetőség.

LIVE:

Mivel harcorientált játékra lehet számítani, így ebben az esztendőben komoly építményekkel várunk mindenkit. 2 erőd, tábori és larp piac, 2 ivó és a Lumina Korsó, sáncok, szentélyek, titkos rejtekhelyek. Mindemellett komoly ostromgépek segítik az egyes milíciák hadmozdulatait.

Prehistória:

Ebben az esztendőben mi is kísérletet teszünk, az előzmények beindítására. Két novella és egy „különleges” prehistória, fogja össze majd a LIVE előzményeit! Annyit elszabad árulni, hogy ilyen prehistória, még nem volt az országban! Ennek kezdete április hónapban várható. Mi nagy izgalommal várjuk a majdani véleményeket.

Szolgáltatások:

Tábor hely(érkezés szerinti elhelyezés), ivóvíz(csapvíz), fürdősátrak, részvétel a programokon. Továbbá akár: napi 1 üveg ásványvíz és 3 melegétkezés (reggeli – ebéd – vacsora), valamint napi 1 sör és 1 kávé.

Rivergard Larp[]

Saját, kidolgozott világgal rendelkező fantasy élőszerepjáték a Rivergard Hadijáték Baráti Kör rendezésében. Fő helyszínünk Komárom, de más helyszíneken is előfordulnak rendezvényeink (Szőny, Tatabánya). A játék meghívásos, erősen karakter és felszerelésigényes. A mágiarendszer minimális, a játék bizalmi harcrendszerrel működik. A játék wikiás oldala: Rivergard Larp

Helyszín: Komárom

Elérhetőség: rivergard@citromail.hu

ÁlomVilág LIVE Budapest[]

Az ÁlomVilág Alapítvány által szervezett, az ÁlomVilág asztali szerepjáték szabályrendszerére alapuló LARP játék. Alternatív, mágikus jelenidőben játszódó játék, mely nagyban épít a megalkotott karakterek előtörténeteire, motivációra és a játék során lehetőséget teremt Budapest értékeinek megismerésére is.

További információ: ÁlomVilág LIVE Budapest

Jelentkezés: dwlive@alomvilag.hu

Árnyak földjén[]

"Lewylong földjére érkeztél, vándor! Hatalmas kalandok részese lehetsz a kontinensen, melynek arcát kard és mágia formálta az idők kezdete óta. De vigyázz! Ezen a vidéken nem csak jó szándék vezérelte erők munkálkodnak..."

A játék saját világában, Lewylong kontinensén játszódó LARP, melyben a Fehér Szikla Szövetsége (emberek, elfek, farkasemberek) és a Három Vezér Népe (sötét elfek, orkok, lángszülöttek) vívják egymással örök háborúikat.

További információk: http://arnyakfoldjen-hu.webnode.hu/

Hadi játékok[]

Ostromjáték[]

Az Ostromjáték 1996 óta töretlen harci játék, amelyet már több, mint félszáz alkalommal rendeztünk meg. A játék jellege miatt nehezen sorolható be az élő szerepjátékok közé, hisz nincsenek szerepek, karakterek. Az Ostromjáték inkább sport, taktika, amelynek legfontosabb eleme maga a középkori fegyverekkel vívott harci szituáció. A szabályzat több, mint 10 éve fejlődik, változik, bővül. Alapelvei sok hazai live játékban felfedezhetőek egyszerűségük és alkalmazhatóságuk miatt.

Fejvadászat Hadijáték[]

Frissítve: 2008.10.29. A játék elég friss kezdeményezés, 2007 tavaszán hívtuk életre egy nagyon jó barátommal. A játék célja inkább a harc örömének megízlelése, a viadalok, menetek Unreal Tournament stílusban zajlanak, noha középkori fegyverekkel. Egyelőre mágia nincs a játékban, és valószínűleg nem is lesz. Csapatjátékokban (Zászlóháború, Ostrom) fontos a jó szervezés és taktika, egyéni játékmódokban pedig a győzelem csak attól függ, egy adott játékos mennyire bátor, okos, vagy éppen tudja-e, mikor kell megbújni.

Történelmi játékok[]

Gödi Kelta Játék[]

Évente kétszer megrendezett, Arthur király-mondakörben játszódó hadijáték a gödi Kiserdőben, vagy a gödi Homokszigeten (25-30 km-re Budapesttől az északra vezető 2-es főúton). Egyetlen faj az ember, a mágia korlátozottan van jelen, viszont a rövid töltési idő és az egytalálatos, ujjatlan póló szerinti találati felület pörgőssé teszi a játékot. http://forum.rpg.hu/index.php?showtopic=8056

Brit-Szász Live 2009[]

A játékot a Fejvadászat Hadijáték szervezői készítik elő, egy szigorúan történelmi játék lesz, meghívásos és korlátozott mértékben jelentkezéses játékosválogatással. A játéknak már készen van a szabályrendszere és világleírása, ezek a http://ashi.web.elte.hu/fejv/britszasz2009/ oldalon érhetőek el. A játék wikis oldala: Brit-Szász Live 2008

Horror játékok[]

Vampire: The Masquerade[]

Többek között Budapesten, Miskolcon, Egerben, Békéscsabán és Debrecenben is állandó jelleggel működő Kamarillás vámpírjáték, meghívásos alapon, komoly játékosszűréssel, közös, országos szálakra is való figyelemmel. A játékosok a helyi mesélők figyelme alatt alakíthatnak hercegségekbe tömörült kamarillás vámpírokat, sajátos eldugott helyszíneken, az éjszakák folyamán. Közös beszélgetés és kapcsolattartás a http://vampireforum.atw.hu/ fórumán lelhető fel, ahová a már beszervezett játékosok regisztrálhatnak, miután kapcsolatba léptek a városi mesélőkkel.

Árnyvadászok szerepjátszó klub[]

[1]

Az Árnyvadászok szerepjátszó klub lehetőséget kínál asztali és élő szerepjátékok és egyéb szerepjátékos rendezvények szervezésére és lebonyolítása. 2011. augusztusában régi csoportunk (Vámpír: Szerepjáték élőben - Szabbat: A végzet beteljesül kórnika) megmaradt tagjaiból alakult meg az Árnyvadászok szerepjátszó klub.

A csoport havi rendszerességgel rendez élő szerepjátékokat (azaz LARPokat), melyek elsősorban - de nem kizárólag - a Sötétség Világának hátterét használják. Részletekért kérjük keresd fel honlapunkat!

URL: http://larp.redsign.hu

Advertisement